יום רביעי, 2 באפריל 2014

האם הגיע הזמן לעיצוב מחדש של האתר שלך


האם האתר לא מביא לך את התוצאות העסקיות הרצויות לך?  אינו סוחט מחמאות כפי שעשה בעבר? האם הוא נבנה לפני עידן הסמרטפונים?
אם התשובות לשאלות אליו ברובם חיוביות כנראה שהגיע הזמן לשדרג את האתר שלכם. הנה שאלות נוספות שיכולות לעזור לכם להבין זאת בוודאות:

• האם האתר אופטימאלי לגוגל? ומדורג גבוה במילות החיפוש הרצויות לעסק שלך?
• האם האתר משקף את המסר של העסק, ערכיו ויתרונותיו?
• האם העיצוב מושך ומבדל אותך ממתחריך?
• האם האתר יוצר חוויה לגולשים שגורם להם לחזור שוב ושוב לאתר ולהמליץ עליו  לחברים
• האם האתר מניע לפעולה כמו יצירת קשר, רכישת מוצר או שירות, רישום לרשימת תפוצה?
• האם ניתן לצפות באתר בכל הדפדפנים, בכל הרזולוציות ובכל המכשירים?
• האם האתר ניתן לעדכון קל ומהיר וניתן להפיץ את התוכן במהירות בעזרת פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות?
• האם אתה מחובר לאתר וכותב בו ומעדכן אותו לעיתים קרובות ומרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מהעסק שלך
• האם אתה גאה באתר ומספר עליו בהתלהבות ללקוחות שלך ולעמיתים לעבודה?
• האם האתר מביא לך את הלקוחות שאתה רוצה?

עיצוב ושדרוג האתר, הם השקעה בעסק שלך. השקעה אשר מניבה פירות במיתוג ובבידול מהמתחרים,  במשיכת לקוחות חדשים ובצמיחה עסקית באמצעות האינטרנט.




אין תגובות:

פרסום תגובה