פעמים רבות נשאלנו ע"י לקוחותינו שאנו מקדמים באינטרנט ולקוחות שמתעניינים לגבי הפעילות בפייסבוק, איך לנהל את הפעילות העסקית שלהם דרך פרופיל אישי או דף עסקי.
ריכזנו עבורכם נקודות עיקריות בנושא:
- דף עסקי מוצאים בחיפוש של גוגל לפי מילות המפתח של העסק שלך - פרופיל אישי לא.
- חוקי פייסבוק מחמירים ואוסרים לנהל פעילות עיסקית מדף הפרופיל האישי - בהרבה מקרים הם חוסמים חשבונות ללא התראה מוקדמת ואין כל כך מה לעשות אם זה.
- ניהול נוכחות עסקית דרך הפרופיל האישי מקרין חובבנות ודבר זה עלול להזיק למוניטין העסק
- לא הרבה יודעים זאת אבל החשיפה של פוסטים מהפרופיל הפרטי שלכם מגיעה בעיקר לחברים הפעילים יותר ברשת שלכם - ולא לכולם! בדף העסקי כל מי שנתן לכם לייק רואה את הפוסט שלכם.
- הפרופיל האישי מאפשר עד 5,000 חברים - הדף העסקי אינו מוגבל בכמות האנשים המצטרפים אליו. כלומר, הרשת עסקית שלכם יכולה לצמוח ללא שום הגבלה.
- את הדף העסקי שלכם יכולים לראות גם לא חברים - את הפרופיל האישי לא!
- בדף העסקי אתם יכולים לתת הרשאות לאחרים לנהל את הדף.
- בדף העסקי אתם יכולים לגבי מידע סטטיסטי על הפעילות בדף ולשפר אותה
- בדף העסקי ניתן להוסיף טאבים ללא הגבלה ואף לקשר אליהם דפים מעוצבים ומתוכנתים אישית כולל מערכת ניהול תוכן, טפסים ועוד
- דפים עסקיים ניתן לאחד - פרופילים אישיים לא
- בדף עסקי יש מקום להכנסת פרופיל עסקי, אודות העסק וכתובת האתר, בפרופיל אישי- חושף פרטים אישיים בלבד
- בדף העסקי האוהדים יכולים לדרג את איכות העסק ע"י כוכבים ולהוסיף המלצה על עסק
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה