יום שישי, 11 ביולי 2014

מדוע חשוב לפתוח דף עסקי בפייסבוק ולא לנהל אותו מפרופיל אישי
















פעמים רבות נשאלנו ע"י לקוחותינו שאנו מקדמים באינטרנט ולקוחות שמתעניינים לגבי הפעילות בפייסבוק, איך לנהל את הפעילות העסקית שלהם דרך פרופיל אישי או דף עסקי.


ריכזנו עבורכם נקודות עיקריות בנושא:
  • דף עסקי מוצאים בחיפוש של גוגל לפי מילות המפתח של העסק שלך - פרופיל אישי לא.
  • חוקי פייסבוק מחמירים ואוסרים לנהל פעילות עיסקית מדף הפרופיל האישי  - בהרבה מקרים הם חוסמים חשבונות ללא התראה מוקדמת ואין כל כך מה לעשות אם זה. 
  • ניהול נוכחות עסקית דרך הפרופיל האישי מקרין חובבנות ודבר זה עלול להזיק למוניטין העסק
  • לא הרבה יודעים זאת אבל החשיפה של פוסטים מהפרופיל הפרטי שלכם מגיעה בעיקר לחברים הפעילים יותר ברשת שלכם - ולא לכולם!  בדף העסקי כל מי שנתן לכם לייק רואה את הפוסט שלכם.
  • הפרופיל האישי מאפשר עד 5,000 חברים - הדף העסקי אינו מוגבל בכמות האנשים המצטרפים אליו. כלומר, הרשת עסקית שלכם יכולה לצמוח ללא שום הגבלה.
  • את הדף העסקי שלכם יכולים לראות גם לא חברים  - את הפרופיל האישי לא!
  • בדף העסקי אתם יכולים לתת הרשאות לאחרים לנהל את הדף.
  • בדף העסקי אתם יכולים לגבי מידע סטטיסטי על הפעילות בדף ולשפר אותה
  • בדף העסקי ניתן להוסיף טאבים ללא הגבלה ואף לקשר אליהם דפים מעוצבים ומתוכנתים אישית כולל מערכת ניהול תוכן, טפסים ועוד
  • דפים עסקיים ניתן לאחד  - פרופילים אישיים לא 
  • בדף עסקי יש מקום להכנסת פרופיל עסקי, אודות העסק וכתובת האתר,  בפרופיל אישי- חושף פרטים אישיים בלבד
  • בדף העסקי האוהדים יכולים לדרג את איכות העסק ע"י כוכבים ולהוסיף המלצה על עסק

אין תגובות:

פרסום תגובה