יום רביעי, 12 במרץ 2014

כיצד להבליט את העסק שלך מהמתחרים



השוק בו העסק שלך מתחרה, צפוף במתחרים ועמוס במידע פרסומי , דבר שמקשה על המסר הפרסומי שלך לבלוט ולעסק שלך למכור את שירותיו או מוצריו.

אז כיצד עומדים באתגר ומצליחים למשוך את תשומת הלב הרצויה ולמשוך את הלקוחות הרצויים?

לגלות את המיוחד בעסק שלך:

קודם כל לשבת ולחשוב(רצוי על כוס קפה) על הדברים שמפרידים אותך מהמתחרים, מהו הדבר המיוחד שמבליט את המוצר או השרות שלך- זה יכול להיות האיכות, המחיר, המיקום,התהליך או אפילו האישיות הלבבית שלך
ורצוי גם לחשוב כיצד הייחוד הזה ילך ויתפתח עד שיהווה יתרון יחסי מובהק.

להבליט את הייחודיות שלך

זה לא הזמן להיות צנוע, ברגע שגילית את הייחודיות שלך תשתף אותה עם העולם
כאשר משוחחים עם לקוח פוטנציאלי או כאשר נמצאים במפגש 'נטוורקינג' ויש פחות מדקה להציג את עצמך ואת עסקך –הנקודה החשובה היא הייחוד שלך והיתרון שלך על פני מתחריך
וכמובן שבכל חומר פרסומי מפלאייר וכרטיס ביקור ועד אתר אינטרנט הייחוד צריך לבוא לידי ביטוי תוך שימת דגש על שילוב של תוכן שיווקי ועיצוב חזותי אשר ביחד מעבירים מסר עוצמתי וממוקד.

להדגיש את ההטבות שאתה מעניק ללקוח

להימנע מלציין רשימת מכולת של דברים שהעסק עושה או מוצרים שהעסק מוכר אלא לחשוב במונחים של הטבות ללקוח
במקום שרואה חשבון יאמר- אני מציע שירותי ראיית חשבון לעסקים ,יאמר:
אני עוזר לעסקים קטנים לשלם פחות מיסים באמצעות תכנון מדוקדק וייעוץ מס מקצועי

להימנע מסיסמאות ולהיות מדויקים:

להימנע ממונחים נדושים כמו מקצוען , איכותי, חסכוני, יוביל אותך להצלחה
אלו מושגים רוויים שלא מחדשים ולא מושכים את תשומת הלב ולא  נותנים ערך מוסף.
לנסות להיות מדויקים בתיאור ההטבה או השרות ולנסות להשתמש בנתונים מדויקים ובמספרים ככל האפשר, כמו בדוגמא הבאה: לאחר בניית האתר עלה המחזור של הלקוח שלנו משלושים אלף ₪ לשנה לשבעים אלף וכל זה תוך פחות משנה

להשקיע באתר איכותי ובתוכן עדכני:

האתר צריך לבטא את הייחוד של העסק שלך באמצעות שילוב של תוכן שיווקי, עיצוב חזותי מושך וממשק משתמש נוח וליצור חוויה אחת כוללת- חוויה אשר תעניק לגולש ערך מוסף ותשכנע אותו ליצור איתך קשר או להירשם לרשימת תפוצה שלך.
ואת האתר צריך להמשיך ולפתח ולעדכן בתוכן מעניין על בסיס קבוע כך שלא יהפך לפיל לבן אלא יהיה למרכז הפעילות של העסק שלך באינטרנט .

לספר לעולם על קיומך ועל ייחודך

המוצר או השירות שלך אינו מתאים לכולם, אלא רק לקבוצה מצומצמת של אנשים ועסקים והפרסום והשיווק צריך להיות ממוקד אליהם בלבד וכך אפשר בהשקעה כספית נמוכה להגיע לתוצאות גדולות
וזאת ע"י פרסום  במקומות שבהם נמצאים הלקוחות שלך תוך שימוש בייחודיות ובמסר שנוצר, שיבואו לידי ביטוי באמצעות באנרים ומודעות ממומנות כדי למשוך אותם אליך לאתר ומשם ליצירת הפעולה הרצויה לך
ותוך כדי הפרסום רצוי להפיק לקחים וללמוד כיצד לחדד עוד ועוד את המסר כמו גם את ההבנה לגבי מהות הלקוחות האידיאליים שלך והבעיה שאתה פותר להם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה